A Magyar Turisztikai Ügynökség több módon is támogatja a vendéglátóhelyek és attrakciók sikeres csatlakozását a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központba. Többek között éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálatot biztosít az adatszolgáltatásra kötelezett szálláshelyek, vendéglátó üzletek és turisztikai attrakciók szolgáltatóinak.
Az ügyfélszolgálat a regisztráció és az adatszolgáltatás folyamatában, illetve az ingyenes VENDÉGEM szoftverek használatával kapcsolatban is készséggel segít a felmerült kérdések megválaszolásában. Ezentúl az országos hálózattal bíró Tourinform irodákhoz is fordulhatnak a szolgáltatók személyes tájékoztatásért.
A gördülékeny és gyors problémamegoldás érdekében az ügyfélszolgálat munkatársai nemcsak a hagyományos módon – telefonon, illetve e-mailben – hanem távoli képernyőmegosztáson, a „Web With Me” alkalmazáson keresztül is tudnak segíteni.
Ha vendéglátóhelye van, vagy attrakciót üzemeltet, az alábbi elérhetőségeken várjuk kérdését:
Telefon: 06 1 550 1855 (a hét bármely napján 0-24 órában hívható)
E-mail: turisztika@1818.hu
Ha személyesen kérdezne:
Keresse bizalommal az Önhöz legközelebb eső Tourinform irodát! Az iroda munkatársai országszerte közel 100 ponton tudnak személyesen is tájékoztatást nyújtani és a regisztráció elvégzésében segíteni. Az irodahálózat tagjait itt találja: https://csodasmagyarorszag.hu/tourinform
Ha szoftvergyártóként kérdezne:
A szoftvergyártók számára külön Ügyfélszolgálat működik, ahol többek között választ kaphatnak technikai jellegű, valamint a fejlesztésekkel, frissítésekkel kapcsolatos kérdéseikre is.
Telefon: 06 1 5858 326 (hétfőtől-péntekig 8:00 – 18:30 óra között hívható)
E-mail: dev.support@ntak.hu
A VENDÉGEM Vendéglátás és Attrakció szoftverek esetében pedig a www.info.vendegem.hu oldalon lehet további hasznos információkat találni. Itt e-tananyag, számos segédlet és a használatot bemutató videók is várják a felhasználókat.